laravel certificate 2022 logo orange label
De customer journey als leidraad.

In welke fase bevindt uw marketing vraagstuk zich?

celien en ruud marketing customer journey nybe 768x1152 1
De customer journey
als leidraad.

In welke fase bevindt uw marketing vraagstuk zich?

celien en ruud marketing customer journey nybe
Een aanpak per fase.

De customer journey is hét hulpmiddel om inzichten over de klantervaring te verzamelen. Doorloop en beïnvloed de vijf fases van de klantreis. Vanaf het moment dat hij zich bewust is van zijn behoefte en op zoek gaat naar een oplossing, tot het moment dat hij een tevreden klant is. Elke fase vraag om een andere aanpak.

Het uitwerken van de customer journey hoort standaard bij onze marketingaanpak. In welke fase zit het vraagstuk: kunnen potentiële klanten u niet vinden? Of valt er nog iets te verbeteren in de loyaliteit? Elk onderdeel vergt een eigen aanpak.

marketing voor webshops customer journey scaled
NYBE Customer Journey marketing
customer journey marketing mobile
Marketing innovatie.

Vernieuwing is essentieel om mee te blijven in de snel veranderende wereld. Innoveer daarom uw businessmodel en ook de marketing afdeling. Welke propositie brengt u naar buiten? Sluit deze aan op uw imago of dient hieraan gewerkt te worden? Welke positioneringsstrategie is relevant voor uw merk?

Samen kunnen we achterhalen wat de vraag achter de vraag is. Misschien ligt het vraagstuk wel niet bij marketing, maar bij sales, HR of IT. Laten we eens in gesprek gaan en praten over uw uitdagingen.

goede IT freelance scaled
Marketing innovatie.

Vernieuwing is essentieel om mee te blijven in de snel veranderende wereld. Innoveer daarom uw businessmodel en ook de marketing afdeling. Welke propositie brengt u naar buiten? Sluit deze aan op uw imago of dient hieraan gewerkt te worden? Welke positioneringsstrategie is relevant voor uw merk?

Samen kunnen we achterhalen wat de vraag achter de vraag is. Misschien ligt het vraagstuk wel niet bij marketing, maar bij sales, HR of IT. Laten we eens in gesprek gaan en praten over uw uitdagingen.

Contact opnemen
NYBE contacteren

Laten we een koffietje drinken

Ontdek onze brede waaier aan interne specialisten en externe partners. Laten we eens babbelen over bedrijf en kijken naar optimalisaties.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Interessante artikelen

storytelling

De kracht van storytelling

“Er was eens…” Dat kennen we toch allemaal? Dat is het resultaat van goede storytelling. Doet u al aan storytelling? Als het antwoord nee is, is het toch handig om er snel mee te beginnen. Het werkt namelijk enorm effectief! Storytelling kan overal plaatsvinden, ook op de plaatsen waar je het niet direct verwacht. Wat…

Lees verder

Interessante artikelen

storytelling

De kracht van storytelling

“Er was eens…” Dat kennen we toch allemaal? Dat is het resultaat van goede storytelling. Doet u al aan storytelling? Als het antwoord nee is, is het toch handig om er snel mee te beginnen. Het werkt namelijk enorm effectief! Storytelling kan overal plaatsvinden, ook op de plaatsen waar je het niet direct verwacht. Wat…

Lees verder