SLA’s zijn een middel om duidelijk te krijgen welke service u van ons kunt verwachten.
SLA staat voor Service Level Agreement

Maakt het u niet uit wanneer u even moet wachten op een antwoord? Of wilt u daarentegen liever binnen dezelfde dag iemand kunnen bereiken? Het is allemaal mogelijk met de SLA-pakketten die we voor u samengesteld hebben. Bekijk op de pagina hieronder een korte weergave van alle SLA’s. De pagina’s erna leggen u uitgebreid uit welke mogelijkheden u heeft voor elke standaard SLA.

Natuurlijk kunt u ook een SLA op maat met ons samenstellen. Bent u bijvoorbeeld op dagen in het weekend open, maar ziet u de hoogste SLA niet direct zitten? Dan kijken we samen naar een SLA die het beste bij u past.

Onze Service Pakketten

Waar hecht u waarde aan?

SLA 0

Tickets & bellen tijdens openingsuren

SLA 1

Alles van SLA 0 + WhatsApp

SLA 2

Alles van SLA 1 + Contactmomenten van 10u – 20u.

Urgentielijn beschikbaar.

SLA 3

Alles van SLA 2 + E-mail support.

Korting op werkuren categorie 1.

SLA 4

Alles van SLA 3 + Inzicht in de planning.

SLA 5

Alles van SLA 4 + Reactietijd binnen 1 werkdag.

Korting op werkuren categorie 2 + cadeau.

SLA 6

Alles van SLA 5 + Contactmomenten mogelijk op ruimere werkdagen, ook op zaterdagen.

Cadeau & 1 gratis meeting.

SLA 7

Alles van SLA 6 + Contactmomenten mogelijk op zondagen & feestdagen.

Korting op werkuren categorie 3.

Cadeau & 2 gratis meetings.

SLA 8

Alles van SLA 7 + 24/5 mogelijkheid tot contact.

Contactmomenten mogelijk in het weekend en op feestdagen tussen 9u – 22u.

SLA 9

Alles van SLA 8 + 24/7 mogelijkheid tot contact.

Korting op werkuren uit categorie 4.

Korting op het interventietarief + cadeau.

Prijzen en voorwaarden kunnen enkel bekeken worden door onze klanten.

Wilt u een SLA aanvragen? Neem dan contact op via support@nybe.be