Wat bevat dit pakket?
SLA 0 is het meest eenvoudige pakket dat er is. U heeft de mogelijkheid om te melden wanneer u tegen iets aanloopt of wanneer u een vraag heeft. Dat doet u door het aanmaken van een ticket. Dit klinkt ingewikkelder dan het is. U maakt simpelweg een ticket aan door een mailtje te sturen naar [email protected]. De ticket komt binnen in ons systeem en het team van NYBE kijkt er vervolgens naar. U kunt live volgen hoe de status van uw ticket is via ons systeem. Een antwoord wordt gegeven zodra iemand uit het team beschikbaar is. Tickets worden verwerkt in volgorde van binnenkomst, hoe hoger de SLA, hoe meer prioriteit.
Natuurlijk kunt u ons ook bellen tijdens de openingsuren. Tickets hebben bij deze SLA de voorkeur.
Klanten zonder andere overeenkomst vallen standaard onder SLA 0.
Voor wie is deze SLA geschikt?
Deze SLA wordt vaak gekozen door bedrijven die op het internet niet heel actief zijn. Ze hebben een eenvoudige website of zijn op een andere simpele manier online aanwezig. Ook voor non-profits kan deze service geschikt zijn. Ondernemingen met deze SLA verwachten niet direct een reactie.
Wat kost dit pakket?
Deze SLA is gratis.