Service Bundles

STANDAARD

SLA 0
€0 per maand

Tickets

Bellen tijdens openingsuren

BASIS

SLA 1
€12,50 per maand

Alles van SLA 0

WhatsApp

BRONS

SLA 2
€45 per maand

Alles van SLA 1

Contactmomenten tussen 10u – 20u

Urgentielijn beschikbaar

STAAL

SLA 3
€65 per maand

Alles van SLA 2

E-mail support

Korting op werkuren (categorie 1)

TIN

SLA 4
€115 per maand

Alles van SLA 3

Inzicht in de planning

KOPER

SLA 5
€145 per maand

Alles van SLA 4

Reactie binnen 1 werkdag

Korting op werkuren (categorie 2)

Geschenk

ZILVER

SLA 6
€575 per maand

Alles van SLA 5

Contactmomenten op ruimere werkdagen

Contactmomenten op zaterdagen

1 gratis meeting

Geschenk

GOUD

SLA 7
€1065 per maand

Alles van SLA 6

Contactmomenten op zondagen

Contactmomenten mogelijk op feestdagen

Korting op werkuren (categorie 3)

2 gratis meetings

Geschenk

DIAMANT

SLA 8
€2325 per maand

Alles van SLA 8

Contactmomenten mogelijk 24/5

Contactmomenten mogelijk in weekenden tussen 9u – 22u

PLATINA

SLA 9
€5300 per maand

Alles van SLA 8

Contactmomenten mogelijk 24/7

Korting op werkuren (categorie 4)

Korting op interventietarief

Geschenk

Wat biedt elk pakket?

Welke SLA past bij u?

Wat bevat dit pakket?

SLA 0 is het meest eenvoudige pakket dat er is. U heeft de mogelijkheid om te melden wanneer u tegen iets aanloopt of wanneer u een vraag heeft. Dat doet u door het aanmaken van een ticket. Dit klinkt ingewikkelder dan het is. U maakt simpelweg een ticket aan door een mailtje te sturen naar support@nybe.be. De ticket komt binnen in ons systeem en het team van NYBE kijkt er vervolgens naar. U kunt live volgen hoe de status van uw ticket is via ons systeem. Een antwoord wordt gegeven zodra iemand uit het team beschikbaar is. Tickets worden verwerkt in volgorde van binnenkomst, hoe hoger de SLA, hoe meer prioriteit.

Natuurlijk kunt u ons ook bellen tijdens de openingsuren. Tickets hebben bij deze SLA de voorkeur.

Klanten zonder andere overeenkomst vallen standaard onder SLA 0.

 

Voor wie is deze SLA geschikt?

Deze SLA wordt vaak gekozen door bedrijven die op het internet niet heel actief zijn. Ze hebben een eenvoudige website of zijn op een andere simpele manier online aanwezig. Ook voor non-profits kan deze service geschikt zijn. Ondernemingen met deze SLA verwachten niet direct een reactie.

 

Wat kost dit pakket?

Deze SLA is gratis.

SLA 0

Standaard

Wat bevat dit pakket?

SLA 1 biedt alle mogelijkheden van SLA 0. Daarbij kunt u ons een WhatsAppbericht sturen. Dat kan op +32 11 58 41 52. Tijdens de openingsuren verwerken we het bericht. Dat doen we door een ticket voor u aan te maken.

 

Voor wie is deze SLA geschikt?

Deze SLA is geschikt voor kleine ondernemingen/zelfstandigen (zzp’ers), die behoefte hebben aan net iets meer support. Een hobbyist, vereniging of iemand met een bedrijf in bijberoep zijn een goed voorbeeld.

 

Wat kost dit pakket?

Deze SLA kost €12,50 per maand.

SLA 1

Basis

Wat bevat dit pakket?

SLA 2 biedt alle mogelijkheden van SLA 1. Daarnaast kunt u ons bereiken op een groter deel van de dag. Tussen 10:00 – 20:00 uur op werkdagen staan we graag voor u klaar.

Heeft u iets dringends te melden? Dan is voor u ook de urgentielijn beschikbaar. Alle bepalingen hieromtrent vindt u in de bijgevoegde SLA-voorwaarden.

 

Voor wie is deze SLA geschikt?

Deze SLA is geschikt voor kmo’s (mkb’ers) die graag op een breder moment van de dag willen kunnen communiceren met ons. Ook wanneer iets uitvalt of niet werkt, willen de ondernemingen dat kunnen melden. Denk hierbij aan coach of (bouw)bedrijf tot tien medewerkers.

 

Wat kost dit pakket?

Deze SLA kost €45,00 per maand.

SLA 2

Brons

Wat bevat dit pakket?

SLA 3 biedt alle mogelijkheden van SLA 2. Daarnaast kunt u e-mailen met onze medewerkers, waardoor u een-op-een contact kunt leggen met onze experts. We streven naar vaste personen om u te helpen met bepaalde type vragen.

Tevens kunt u bij dit pakket profiteren van een korting op onze werkuren. Volgens categorie 1 wordt de korting berekend. Meer hierover vindt u in de SLA voorwaarden.

 

Voor wie is deze SLA geschikt?

Deze SLA is geschikt voor kmo’s (mkb’ers) zoals gespecificeerd in SLA 2. Ze werken veel met ons samen en nemen daardoor minimaal 10 uur per maand af. Een voorbeeld is een marketingplan, hardware- en/of software onderhoud, netwerkinfrastructuur, etc. Verder is deze SLA ook van toepassing op ondernemingen met een onderhoudscontract.

 

Wat kost dit pakket?

Deze SLA kost €65,00 per maand.

SLA 3

Staal

Wat bevat dit pakket?

SLA 4 biedt alle mogelijkheden van SLA 3. Ook krijgt u een klantenaccount in onze planningstool. Hierdoor kunt u directe communicatie voeren met de medewerkers die toegekend zijn aan uw project. Eveneens kunt u een versimpelde versie van de planning volgen. Zo weet u concreter welke taken er in de planning zitten.

 

Voor wie is deze SLA geschikt?

Deze SLA is geschikt voor kmo’s (mkb’ers) die interactie belangrijk vinden. Dit kan bijvoorbeeld zeer handig zijn wanneer u graag inzicht heeft in de planning of regelmatig wil brainstormen over ideeën.

 

Wat kost dit pakket?

Deze SLA kost €115,00 per maand.

SLA 4

Tin

Wat bevat dit pakket?

SLA 5 biedt alle mogelijkheden van SLA 4. Ook kunt u een reactie van ons verwachten binnen 1 werkdag. Dus stuur ons gerust een WhatsApp bericht, een e-mail of bel wanneer u ergens tegen aanloopt. Ten derde krijgt u bij dit pakket een mooie korting op onze werkuren. Volgens categorie 2 wordt de korting berekend. Meer hierover vindt u in de SLA-voorwaarden.

Bij deze SLA krijgt u de infrastructuur- en onderhoudstool van ons cadeau voor 5 computers. Ter waarde van €15 per computer per maand.

 

Voor wie is deze SLA geschikt?

Binnen 24 uur op werkdagen wordt een reactie gegeven. Daarom is deze SLA geschikt voor ondernemingen met een behoefte aan snelle support. We adviseren bedrijven met een kleine tot middelgrote webshop dit pakket sterk aan. Dat geldt ook voor ondernemingen die sterk afhankelijk zijn van computers, (kassa)systemen of andere hardware.

 

Wat kost dit pakket?

Deze SLA kost €145,00 per maand.

SLA 5

Koper

Wat bevat dit pakket?

SLA 6 biedt alle mogelijkheden van SLA 5. Daarnaast kunt u ons bereiken op een groter deel van de dag. Tussen 09:00 – 22:00 uur staan we graag voor u klaar op werkdagen. Op zaterdag kunt u ons bereiken tussen 10:00 – 17:00 uur.

Bij deze SLA verhogen we het cadeau van SLA 5. U krijgt de tool cadeau voor 15 computers! Een meeting per maand van maximaal twee uur is inbegrepen.

 

Voor wie is deze SLA geschikt?

Deze SLA is geschikt voor ondernemingen die ook werkzaam zijn op zaterdag. Een bricks-and-mortar store (tot 3 vestigingen) is hiervan een goed voorbeeld. Ook voor ondernemingen met live voorraad updates, een volledige integratie met het ERP-pakket of geavanceerde IT-setups, zoals servers, meerdere VLAN’s, etc. is deze SLA geschikt.

 

Wat kost dit pakket?

Deze SLA kost €575,00 per maand.

SLA 6

Zilver

Wat bevat dit pakket?

SLA 7 biedt alle mogelijkheden van SLA 6. Daarbij zijn we te bereiken op zondagen en feestdagen tussen
10:00 – 17:00 uur.

Ten derde krijgt u bij dit pakket een mooie korting op onze werkuren. Volgens categorie 3 wordt de korting
berekend. Meer hierover vindt u in de SLA voorwaarden.

Bij deze SLA verhogen we het cadeau van SLA 6. U krijgt de tool cadeau voor 30 computers! De software updates
van uw Unify apparatuur krijgt u ook cadeau tot maximaal 20 apparaten.

Twee meetings per maand van maximaal twee uur zijn inbegrepen. De reiskostenvergoeding vervalt binnen een straal van 100 km op werkdagen.

U ontvangt bij de opstart een iPad cadeau.

 

Voor wie is deze SLA geschikt?

Deze SLA is geschikt voor grote retailers, groothandels en fabrikanten, bedrijven die afhankelijk zijn van hun webshop, franchise en bedrijven met meer dan 3 vestigingen.

 

Wat kost dit pakket?

Deze SLA kost €1065,00 per maand.

SLA 7

Goud

Wat bevat dit pakket?

Deze SLA biedt alle mogelijkheden van SLA 7. Dit is het op een na grootste pakket dat we aanbieden. Hierbij ontvangt u een hoge mate van service. We staan graag voor u klaar, ook in noodsituaties. Binnen de 8 uur kunt u een reactie verwachten. U kunt ons 24 uur per dag tijdens de werkweek bereiken. In het weekend en op feestdagen kunt u ons bereiken tussen 09:00 – 22:00 uur.

Bij deze SLA verhogen we het cadeau van SLA 7. U krijgt de tool cadeau voor 50 computers! Maandelijks worden de 50 computers geüpdatet door onze managed update services, ter waarde van €25 per computer per maand. Dit is ook inbegrepen.

Het interventietarief wordt met 10% verlaagd.

 

Voor wie is deze SLA geschikt?

Deze SLA is geschikt voor internationale bedrijven die zich het niet kunnen veroorloven om stil te staan op het werk tijdens de werkweek.

 

Wat kost dit pakket?

Deze SLA kost €2325,00 per maand.

SLA 8

Diamant

Wat bevat dit pakket?

SLA 9 is het uitgebreidste pakket dat we aanbieden. Hierbij ontvangt u de hoogste mate van service: platina! We staan graag altijd voor u klaar, ook in noodsituaties.

Deze SLA biedt alle mogelijkheden van SLA 8.
Daarbovenop heeft u de mogelijkheid om altijd iemand van ons te bereiken. Dus ook ‘s nachts, op feestdagen of tijdens het verlof. Als extra ontvangt u een mooie korting op onze werkuren. Volgens categorie 4 wordt de korting berekend. Meer hierover vindt u in de SLA-voorwaarden.

Bij deze SLA verhogen we het cadeau van SLA 8. U krijgt de tool cadeau voor 100 computers! U ontvangt daarnaast eenmalig een iPad Pro cadeau bij de opstart, in plaats van een de iPad zoals omschreven in SLA 7.

Het interventietarief is gelijk aan uw reguliere uurtarief bij ons verhoogd met 30%, mits dit boven het minimum interventiebedrag blijft, zoals opgenomen in de algemene voorwaarden.

 

Voor wie is deze SLA geschikt?

Deze SLA is geschikt voor grote ondernemingen die 24 uur en 7 dagen open is. Er moet altijd iemand van NYBE beschikbaar zijn om eventuele problemen op te kunnen lossen. Een multinational of volcontinue bedrijf is een voorbeeld.

 

Wat kost dit pakket?

Deze SLA kost €5300,00 per maand.

SLA 9

Platina

Voor welke SLA gaat u?

Heeft u geen idee welk pakket bij u past? Of weet u het al?